Re: compilar docks a fluxbox

"...l'has instal·lat a pic i pala amb tar.gz's?..."
No, no, a cop d'aptitude

"...quan a debian, em sembla que fluxbox ja estava molt traduït al català..."
Si, si d'entrada hi ha moltes coses traduïdes. El que passa és que he
instalat més coses i per integrar-les al menu he fet això de
"fluxbox-generate_menu" i és quan tots els menús han passat a anglès.

Ja he instalat l'aterm, però tinc el mateix problema amb accents i c
trencades. Els locales penso estan bé, amb gnome tot va perfecte, i la
gnome-terminal a fluxbox també va bé. Com puc solucionar això?

RPB