Re: [Tremendo Off-Topic] Re: la universitat tancada

xavi dixit:
> possiblement faci en el futur-, però aquest missatge en aquesta llista
> té també coses molt criticables, com el cross-posting i l'off-topic :-)

Com que és un mail fonamentalment informatiu i no s'està demanant respostes,
no crec que el cross-posting sigui gaire greu. Fins i tot em sembla la millor
manera de fer-ho.

I pot ser off-topic si ens regim per la "definició" de la llista, però sovint
discutim temes que s'allunyen molt de la distribució Debian. Si ens regim
per "l'ambient" de la llista, jo no el tatxaria d'off-topic.

--
### Jordi Funollet