un de nou, i peten les X

hola

sóc nou; si aquest no és el lloc, m'agradaria que em remetessiu a alguna
ajuda..... gracies.

des d'ahir ja no sóc ubuntista, i ara m'he fet debianista.

vaig instalar una debian netinstal a la tercera partició. a la segona hi
enia una dapper, a la primera una swap i a la quarta una sense sitema.

vaig fer una netinstall 3.no ho recordo (la vaig baixar fa unes setmanes)
sobre l'ubuntu
un cop instalada (funcionava be) l'hi he actualitzat els repositoris i he
fet una migració a debian 4

i ara em peten les x... entre d'altres coses...

la cosa es que des de que he reiniciat; la dist-upgrade l'he fet des de les
X, tot anava més o menys be (bastants errors en la configuració d'exim4 (que
jo no volia instalar, però que no he sabut modificar....) i alguns altres
relacionats amb locale (suposo de paquets que no "suporten o no necesiten"
paquet d'idioma.....

be la cosa es que no em funciona el teclat..... el port ps2 per a teclat es
va morir i em conecto un teclat per l'usb. a la bios està donat d'alta, i al
GRUB sí que funciona l'opció de teclat.

he intentat entrar a la debian 3.1 de la tercera particó, per si algú des de
l'altre sistema ma'judava en la configuració de les X (però abans necessito
el teclat.....) be, m'espero.....

amb recovery mode tampoc entra a cap dels dos sistemes....

al 4.0 em demana el pwd o control+D (i no em funciona el teclat)
i al 3.1 can't open dev/console Kernel panic.....

salut. xabi