Re: Seguretat en un servidor apache local

El Thu, Sep 06, 2007 at 12:33:30AM +0200 ferran juanos ha dit:

> He instal.lat a Debian etch l' apache2+php5+MySQL5+PHPMyAdmin, la idea
> es només treballar en local com a localhost.
> Peró pateixo per la seguretat.
> El port 80 està escoltant per tant qualsevol escaneig de ports em
> detectarà i potser intentaran un atac.
> Hi ha alguna solució per tenir més seguretat sense tenir que engabiar l'
> apache mitjançcant chroot, sóc novell i ho veig complicat, ja prou que
> m'ha costar muntar-ho tot fins ara.
> La meva idea seria aconseguir que el port 80 acceptès tràfic d'entrada
> però no de sortida.
> [...]

si el vols fer serir nomes com a localhost, lo mes facil es posar Listen
127.0.0.1:80 al fitxer de configuracio

m.

--
      In itself, homosexuality is as limiting as heterosexuality: the
     ideal should be to be capable of loving a woman or a man; either,