Re: Seguretat en un servidor apache local

El Thu, 06 Sep 2007 00:34:59 +0200
ilion1250 <ilion1250@gmail.com> va dir:

Primer de tot no estas dient d'on vols amagar-te si de internet, una xarxa local, o que.

> He instal.lat a Debian etch l' apache2+php5+MySQL5+PHPMyAdmin, la idea
> es només treballar en local com a localhost.
> Peró pateixo per la seguretat.
> El port 80 està escoltant per tant qualsevol escaneig de ports em
> detectarà i potser intentaran un atac.

Si estàs fent servir un modem (ho dubto) si, pero si estàs fent servir un router solament has de deixar tancat (si no l'has obert ho estarà de tancat) el port 80 i ningú entrara a veure el teu apache desde internet.

> [...]
> Faig servir el firewall guarddog he probat de crear una nova zona (apart
> de la zona local i internet que porta per defecte) la qual he anomenat
> apache, li me posar l' IP de localhost i a la part on es configuren els
> protocols li he dic que no accepti tràfic de clients procedents d'
> internet d' HTTP.
> He fet consultes amb l' iptables però no se veure si ho tinc ven
> configurar o no.
> Poter hauria estat més fàcil instal.lar XAMPP (te una opció de seguretat
> configurable a la propia aplicació) però no volia sortir dels paquets debian

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d