Re: Squid i Iptables

Hola,

Si es un proxy, la opcio

 # Activo el forwarding
 echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

no cal, a mes a mes no te efecte perque amb

 iptables -P FORWARD DROP

fas que no hi hagui forward de res.

Jo no se com fer amb iptables que nomes es deixi sortir els paquets
generats per un programa. Normalment es molt dificil perque les conexions
sortints poden agafar qualsevol port i poden anar a qualsevol lloc.

a mes a mes no se si es gaire biona idea, aixo t'impedira establir
qualsevol conexio des del servidor amb el mon exterior i per execmple no
podras actualitzar-lo etc..

Una cosa que pots fer es deixar sortir nomes alguns protocols :

iptables -A OUTPUT -p udp --dport 53 -j ACCEPT
Per a consultes DNS

iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 80 -j ACCEPT
iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 443 -j ACCEPT
Per a trafic HTTP i HTTPS

iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 443 -j ACCEPT
Per a trafic FTP

Aixo es una solucio pero no et permetra accedir a altres coses ni
impredeix que altres programes accedeix a internet.