RE: Revisió del manual

  Hola Jordà

--- Jordà Polo <jorda@ettin.org> escribió:
> El diff es prou llarg, toca 60 fitxers, però tots
> els canvis són de
> poques paraules. Agrairia els comentaris

  Saps a on podria trobar tot el manual en una única
pàgina web? Maniria bé per llegir-lo tot a estones.
Poca cosa més puc fer que oferir observacions per a
que algú les arrangi.

> A banda de typos diversos, la correcció més repetida
> és, sens dubte,
> "desprès". Però també n'he trobat d'altres com
> "serie" i "video". Hi
> ha altres paraules que em fan dubtar molt, com són
> tots els particio-
> (particionament, particionat, etc.), que sembla que
> no tenim gaire
> estandarditzat. Algun suggeriment?

  Quedar-se amb particionar/t.

> Un altre canvi que finalment no he fet però que tal
> vegada seria bo
> corregir és canviar els "deshabilitar" per
> inhabilitar/desactivar.

  Manllevar el deshabilitar em sembla horrend. En breu
faré un escrit per explicar què, i en quin context, no
tinc el PC a mà per a fer-ho ara.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca