Re: terminals - ssh i gnome

Completant la informació sobre el putty:

Jo em creo una configuració personalitzada: - telnet, ssh, rlogin, ...
- l'adreça ip on connectar-me...
- el tipus de terminal....
- la font, els colors de la terminal...
- el comportament i tipus de teclat, etc..

Puc crear tantes configuracions com vulgui...

Després amb un accés directe o en la finestra de comandaments executo:
$ putty -load altea

i llestos, se m'obre el terminal que he configurat amb la ip desitjada i utilitzant el protocol especificat...

Salut!

En/na Francesc Guasch ha escrit: