Re: terminals - ssh i gnome

Perdoneu però havia enviat el missatge al destinatari incorrecte...

En/na Francesc Guasch ha escrit:
Hola, responc a la llista per que molta gent m'ha contestat en
privat. Aquestes són les opcions proposades:

Perdoneu que envie un missatge un poc offtopic però realment m'interessa el tema.

La qüestió és que no entenc perquè us envieu missatges fora de la llista, quan seria super interessant per a la resta llegir les opinions de tothom.

Tot açò em recorda el fil d'un company de la llista, fa poc, el qual tenia problemes de connexió des de dintre d'una xarxa a Internet amb el Firefox. Solament podia navegar a determinades adreces. Finalment li vaig enviar la solució: limitar el mtu de la seva interfície de xarxa bé amb $ sudo ifconfig eth0 1492 o bé modificant el fitxer /etc/network/interfaces afegint mtu 1492 a la interfície de sortida de la xarxa.

Li vaig demanar _explicítament_ que comunicara la solució a la llista perquè així, ara o en un futur, qualsevol que passi per el mateix problema trobi fàcilment la solució en fer una cerca a la llista. No ho va fer.

Segons la meua opinió, si no és així la llista no és gens útil.

Ho dic amb ànim constructiu, eh??

Salut!!