Re: ubuntu 6.06

El mié, 29-11-2006 a las 12:29 +0100, Josep-Maria Aixa escribió:
> Quan vaig gravar el disc no em va preguntar res de la multisessió ni vaig
> veure cap menú que en parlés. Ho tornaré a provar amb un altre disc. Quan
> li haig de dir que vull la multisessió?

Tot depen del software que utilitzes, jo utilitzo el k3b i al moment de
grabar hi ha una pestanya settings on li pots dir:
auto(ho detectara automaticament)
no multisession (no podras fer multisessions)
start multisession (comensaras una multisessio)
continue multisession (continuaras amb una multisessio)
finish multisession (acabaras la multisessio)
jo mai he utilitza el auto.