Beryl era:m'he quedat sense consoles

Molt bé, això ja funciona! El que em costa és aturar el cub en una
aresta, com et surt a tu en les imatges, doncs quan gira ho fa
depressa i de cop. És una mica lent de resposta, doncs el driver
radeon no utilitza acceleració per hardware, però funciona
raonablement bé en un amd64.

El secret de tot plegat ha sigut eliminar completament el driver
fglrx, tant és que no l'utilitzis, mentre és allà fa nosa. Un cop
fora, tot ha funcionat perfectament. Ja et dic jo, aquest driver de
ATI, tant si el fas anar com si no, és una m...

RPB