problemes inetd?

logcheck m'envia un correu cada hora i darrerament, després d'haver instal.lat ispconfig i tornar-lo a desinstal.lar, estic rebent unes entrades com les següents:

inetd[882]: pop3/tcp: bind: Address already in use

això passa, pel que es veu, cada deu minuts. He fet una recerca al google i suposo que hi ha quelcom que intenta arrencar inetd quan ja està en marxa.

La qüestió és: com puc saber quin procés m'està cridant inetd i poder així aturar-lo?

gràcies.