Re: xephyr

A Dimecres 15 Novembre 2006 00:19, rpb va escriure:
> No sé si feu servir vosaltres aquesta eina per obtenir sessions X
> remotes, a mi m'anava molt bé... fins que he canviat a AMD64. Ara al
> iniciar-se, obtinc el següent error, que és indesxifrable per mi:
>
> Extended Input Devices not yet supported. Impelement it at line 625 in
> ../../../../hw/kdrive/src/kinput.c
>     xkb_keycodes             { include "xfree86+aliases(qwerty)" };
>     xkb_types                { include "complete" };
>     xkb_compatibility        { include "complete" };
>     xkb_symbols              { include "pc(pc101)+us" };
>     xkb_geometry             { include "pc(pc101)" };
> [...]

A mi tot això em semblen "warnings", excepte la darrera línia que és la
important. Peta per violació de segment però no crec que la culpa la tingui
cap de les línies anteriors.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org