Re: Actualitzar sense connexió

Hola:

A Divendres 03 Novembre 2006 11:10, Ferriol va escriure:
> Salut,
>
> Tinc un amic que viu a pagès i que no té ni telèfon ni banda ample ni res
> de res i li vull actualitzar la ubuntu. M'agradaria baixar tot el
> repositori ( encara no tinc clar que farà falta) i posar-lo en un disc dur
> usb que tinc. Recordo que a la llista hi ha hagut algun fil sobre el tema,
> l'he estat buscant i no l'he sabut trobar , algú m'en pot dir alguna cosa ?

Jo tinc el mateix problema (a casa no arriba al ADSL i només hi puc tenir un
modem clàssic) i amb debian sarge faig servir el downloader d'en Miquel
Oliete:

http://www.deb-downloader.org/downloads.php?lang=ca

Va perfecte. Suposo que si en el /etc/apt/sources.list hi fiques l'adreça de
ubuntu, funcionaria igual.

Espero que et serveixi. Salut.