Re: eina de backup

Gràcies per les indicacions. Les he provades, i aquestes són les meves
impressions:

BackupPC  - sembla una gran eina... però potser massa gran. Segur que
serà la elecció a fer si la xarxa de casa creix gaire. La pega és que
demana tenir Apache i exim, que tinc al servidor però cap interès en
tenir-los al desktop

sbackup - Fàcil ús i ben integrada en gnome. La pega: falla en fer
backups de particions NFS, que a mi em solucionaria fer backups del
servidor i desktop d'una tacada. La he instalat al portàtil.

backup2l - senzilla i potent, des de línia de comandaments. També fa
backups de particions NFS. La que he triat pel què volia fer.

El què he fet és instalar backup2l al servidor per fer backups del
sistema (/etc, /usr/local...) i deixar-les a /home. Després, des del
desktop, faig backup del sistema i /mnt/servidor, que és on munto al
desktop el /home del servidor, tot a través de cron, i així ja ho tinc
solucionat. Potser es podria haver fet millor amb eines com rsync,
però he preferit fer-ho amb aquesta, que s'ajusta perfectament al que
buscava.

Agraït

RPB