Re: Ancorat a breezy

A Dijous 02 Novembre 2006 01:04, rpb va escriure:
> M'HE DESANCORAT!!!
>
> Bé, finalment he pogut instal·lar un sistema de 64 bits... Ja que us
> he donat la tabarra, us explico com ho he fet per si algú més s'hi
> troba. La combinació més explosiva que podeu tenir és:
>
> Xipset nforce
> Gb ethernet PCI-X integrada al xipset
> Disc SATA
> Bus PCIExpress
> Placa gràfica ATI X800 PCI-X
>
> I jo complia tots els requisits, quan una cosa no falla, ho fa
> l'altre, quan no tot alhora. El primer problema amb aquesta
> [...]

No massa. He mirat el fitxer Documentation/kernel-parameters.txt, de les fonts
del nucli, i diu un lacònic:
                nommconf        [IA-32,X86_64] Disable use of MMCONFIG for PCI
                                Configuration

cosa que era deduïble del nom del paràmetre.

També he trobat alguns fils interessants de les llistes de discussió del nucli
(lkml) però no he tingut temps de seguir-los gaire perquè haig de marxar.
Potser ara que ja et funciona, tu podràs fer investigació sense tanta pressió
al damunt.

http://lkml.org/lkml/2006/9/27/60
http://lkml.org/lkml/2005/6/15/11

D'altra banda la configuració del nucli sobre aquesta opció no ofereix molta
més informació...
Suposo que si compiles un nucli propi hauràs de deshabilitar aquesta opció en
el teu cas.

 There is no help available for this kernel option.
│
  │ Symbol: PCI_MMCONFIG [=y]
│
  │ Prompt: Support mmconfig PCI config space access
│
  │   Defined at arch/x86_64/Kconfig:587
│
  │   Depends on: PCI && ACPI