Re: Un debianita als ferrocatas

Hola, hubble ...

deies, el 29 de ago de 2006, a les 09:57 +0200:

> Bones,
>
> a barcelona no se, però per internet pots probar aqui:
> http://www.cafepress.com/buy/debian/-/pv_design_prod/p_storeid.54251894/pNo_54251894/id_12020245/opt_/pg_/c_/fpt_

jo de fet tinc una variació d'aquesta que em sembla que aquí és
del tot  introbable, la van fer companys italians debianites.
en un moment donat fa anys alguns de sindominio.net ens vam
plantejar d'editar-la aquí per tal de finançar-nos :-)

la samarreta en qüetió es una espiral de debian (amb el nom) ...sobre un
cor vermell atravessat per set espines :)

em sembla que recull molt bé l'esperit de la distro.

pd: vaig a escriure a un company a veure si em passa el logo i el penjo
en algun lloc i reenvio la url a la llista, per si algú l'interessa.

--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org