Re: Un debianita als ferrocatas

Jo la vaig comprar per Internet, i no, no era pas jo el qui has vist, doncs des de que estic de vacances que no faig servir el transport públic :P

 Si vols veure més gent amb la samarreta de Debian (fins i tot amb la samarreta Debian Women ^^), hauries d'anar a l'Euskal Encounter :P www.euskal.org [Que ara que hi penso, allà mateix podies comprar samarretes, tovalloles...). Bé, suposo que a qualsevol party també n'hi trobaries, però l'Euskal, és l'Euskal ^^.

 Amb tot, i ja que parlem pels descosits, dir que a l'Euskal, encara que estiguis a la zona software lliure, està ple de Windows... I és que les estadístiques no menteixen quan diuen que M$ té més del 90% del pastís (ja sabeu 90%, 95%, 80% igual que els %'s dels diaris, no fileu prim, que és un dir :P). Però per altre banda, alegra la vista veure un Linux amb xgl funcionant al 100% [no és el meu cas U_U <- Algú li funciona l'xgl?].

 Perdoneu per aquest mail sense cap mena de contigut pròpiament de Debian, però no ho he pogut evitar al llegir aquest mail que parlava sobre la samarreta ;P

 Vagi bé!