RE: Sintonitzadora TDT

  Hola Pau

 --- Pau Climent i Pérez <paucliment@ya.com> escribió:

> Hola,
>
> M'he comprat un portàtil Packard Bell, i incorpora
> una targeta
> sintonitzadora de televisió digital terrestre (TDT /
> DVB-T). I mira, he
> decidit començar la bonica aventura de configurar-la
> al meu Linux (és el
> que té l'estiu, xD).
>
> Resulta que m'he estat informant per ací i per allà,
> i he trobat un wiki
> (www.linuxtv.org) on hi ha muntanyes d'informació
> ... i si bé la manca
> d'informació és un problema, ... l'excés també! xD

> [...]

  El millor que pots fer és mirar en aquest wiki el
nom de la teva targeta: Fes-hi una recerca. En base al
xip sintonitzador que t'aparegui podrás fer una cosa o
una altra. Tal i com ja t'han dit si està suportada al
nucli que tinguis tot et resultarà més simple.

  Si ens respons indicant de quina targeta es tracta
sempre et pot respondre algú amb més base o enviar-te
l'enllaç linuxtv.org que savingui amb aquesta.

  El Kaffeine és molt bo. Si en coneixeu més per
l'estil no us esteu de fer-ho saber a la llista.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca