Re: Sintonitzadora TDT

A Dilluns 28 Agost 2006 14:31, Pau Climent i Pérez va escriure:
> Hola,
>
> M'he comprat un portàtil Packard Bell, i incorpora una targeta
> sintonitzadora de televisió digital terrestre (TDT / DVB-T). I mira, he
> decidit començar la bonica aventura de configurar-la al meu Linux (és el
> que té l'estiu, xD).
>
> Resulta que m'he estat informant per ací i per allà, i he trobat un wiki
> (www.linuxtv.org) on hi ha muntanyes d'informació ... i si bé la manca
> d'informació és un problema, ... l'excés també! xD
>
> No sé per on començar, ...
>
> Algú ha configurat mai una targeta d'aquest tipus? Experiències? Podeu
> [...]

Hola Pau,

En TDT no tinc experiència, però fa uns mesos vaig configurar una capturadora
de vídeo analògic, que pot capturar senyal de radiofreqüència (és a dir, té
sintonitzador) o de banda base.

El primer que hauries de saber és si el nucli que estas usant et reconeix la
targeta. No ens dius quin és, per la qual cosa suposo que és un nucli Debian
estàndard, que té compilats els drivers com a mòduls. En aquest cas estaria
bé saber quins missatges et dóna el nucli en arrencar, a veure si parla de la
targeta o no. Pots mirar (i enviar a la llista si no ho veus) la sortida de
l'ordre "dmesg". També pot ser útil la sortida de l'ordre "lspci" que et fa
un llistat dels dispositius connectats al bus PCI (suposant que la
sintonitzadora estigui connectada al bus PCI, perquè si va al bus USB la cosa
està més magra, atès que actualment hi ha molt poques targes DVB USB
suportades).

Vaja, que manca més informació per poder donar consell.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/