Última ISO

Hola,

Acabo de baixar-me la última iso de la debian testing (etch) des de
http://cdimage.debian.org/cdimage/weekly-builds/ i, després de fer la
instal·lació en un equip, m'agradaria comentar el següent:

a) He volgut provar l'instal·lador gràfic (més curiositat que per cap
altra cosa, encara que ja havia vist anteriorment unes captures de
pantalla) i donat que hi he observat un disseny massa sobri i que no sóc
programador, m'agradaria fer alguns suggeriments (de bon rotllo, sense
exigències,...).

* En moltes pantalles, hi ha més de mitja pantalla desaprofitada. S'hi
podrien posar finestres de moltes coses: contracte debian, funcionament
de la distribució, consells per a fer-la funcionar, aclariments,...

* La tipografia, a vegades, és curiosament petita. Té alguna raó de ser ?

* Hi ha alguns missatges que no aparèixen traduïts al català. En això sí
que podria donar un cop de mà si sabés què haig de tocar. Missatges com
"Configuring" o "Retrieving file ... to ..." penso que són molt fàcils
de traduir.

* Justament en el moment de baixar i instal·lar paquets complementaris
al sistema base, no va fer un recompte del temps restant correcte. Va
acabar de recomptar abans d'hora... No sé si es tracta d'un bug...

Els qui hàgiu provat la versió gràfica de l'instal·lador, què en penseu ?

b) He tingut problemes per acabar de configurar la meva impressora amb
cupsys. Tinc una HP DeskJet 610 C i el paquet que he escollit
m'imprimeix el text sense accents...

Algú té alguna idea de com solucionar-ho ?  Potser algún fitxer ppd ?

Agraït per la vostra paciència,

David