Re: Bind9

> [...]
> correctament, fins que vull crear una zona delegada. Per fer-ho poso a
> /etc/bind/named.conf.local
> zone "prova.servidor.cat"{
> type slave;
> file "/etc/bind/db.prova.servidor.cat";
> };
>
> I això em genera un error al syslog com aquest:
> /etc/bind/named.conf.local:44 zone 'prova.servidor.cat": missing 'masters'
> entry
>
> On tinc el problema? I per altra banda, perque em fa falta crear un fitxer
> db.prova.servidor.cat, si la zona és delegada?

Jo diria que a la definició de la zona et fa falta afegir-hi quelcom com:

> zone "prova.servidor.cat"{
> type slave;
> file "/etc/bind/db.prova.servidor.cat";
allow-query { any; };
masters { ip_del_master; };
> };

I segurament també et faria falta definir la zona inversa del secundari
així com permetre les transferències del master al secundari.

En qualsevol cas et recomano una visita a
http://www.linuxsilo.net/articles/bind.html

Vinga ...