Re: Arrencada i deshabilitar móduls

Hola,

On May/31/2006, Joan Queralt wrote:

> Una manera senzilla és instal·lar el programa modconf, executar-lo,
> cercar el mòdul que et molesta (estan ordenats per categories) i prèmer
> enter a sobre. Si el mòdul està instal·lat, això el treu del nucli en
> aquell moment i s'assegura que no es torni a carregat en l'arrencada. Si
> no està instal·lat, el carrega i el configura perquè es carregui a
> l'arrencada.

no sé molt bé com funciona el modconf. Suposo que posa/treu mòduls de
/etc/modules ?

En tot cas, en Leo que vigila que no tingui el hotplug activat. Crec que
les últimes debians que he instal·lat el posen per defecte. Llavors
caldria posar-ho a la llista "blacklist" del hotplug perquè no el
carregui... (si és que ho feia ell). De fet no m'he fixat quin mòdul era
el que donava problemes al leo, pero crec que no era hardware, llavors
no deu ser el hotplug...

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona