Re: amo i grup dels fitxers d'un directori

El dimarts 23/05/06, a les 13:33 (+0200), tictacbum va escriure:
> sabeu com puc fer-ho perque els fitxers que es crein a un directori agafin un
> amo i grup concrets?
> amb el permis ug+s al directori, aconsegueixo que el grup sigui el mateix als
> nous arxius que al directori, però l'amo es queda amb el que els ha creat

Que jo sàpiga no es pot fer que un usuari crei un fitxer
amb un "amo" que no sigui ell mateix; només ho pots canviar
a posteriori amb el chown.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."