Re: Programes per fer matemàtiques

A Dimarts 16 Maig 2006 18:52, Jaume Alonso va escriure:
> Ei, bones
>
> Una qüestió, m'agradaria que em recomanessiu un programa que permetés la
> representació de funcions matemàtiques (amb una mica més d'eficàcia que
> KmPlot), sobretot per apreciar el tipus de discontinuïtat (si surten les
> evitables ja seria molt d'agrair). A poder ser que no sigui massa complicat
> de fer anar.
>
> Moltes gràcies.

Bones,
si filtres els paquets per «plot» en trobaràs uns 8-10 diferents, alguns amb
interfície gràfica. No els he provat tots però son de l'estil del GNUplot.
Si necessites càlcul simbòlic tens el maxima (i la seva interfície wxmaxima).

Pau Tallada.
--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |