Re: màquines virtuals de java

> Si et troves a  la uoc catalana ,
> passat pel fòrum de programari
> lliure (que coordino jo i expossa-ho). En un principi, les proves no
> son bat (de fet no els he utilitzat per a res). s utilitzes
> l'eclipse , all que has de fer s ficar el parametre com in1.txt o
> como es digui.

Doncs si, aquí és on estic, i de ben segur que em passaré pel fòrum.
Entre la feina i els estudis, vaig tant de cul que quan connecto a la
UOC vaig de cara a la feina, entro a les aules, miro què he de fer,
pregunto als fòrums de l'aula i poc més, mai havia utilitzat aquests
altres fòrums, i això que hi porto 4 semestres ja. Gràcies per la
informació.

Rpb