Re: en que dominio me he metido

A Divendres 12 Maig 2006 15:52, avisx va escriure:

> no es això simplement es que per a altres sistemes operatius la gent
> no diu busca google, si no que et fa un cop de ma, no se si s'escriu
> així.

Aquests «altres sistemes» permeten fer preguntes poc concretes sobre qüestions
molt complexes?  Perquè són lliures i posen a l'abast tot el codi i per tant
tot el coneixement.

Diria que el Pere t'ha ajudat.  Ho ha fet orientant-te en conceptes bàsics,
sol ser la primera passa d'allò que deia: algú disposat a estirar el fil fins
arribar al problema concret.  Que no ha fet falta?  Millor.

> ultimament m'adono que no ens ajudamen, la comunitat linux, gaire
> entre nosaltres, i això tambe es una llastima.

En el meu cas m'ajuden, tot el que se és a base de preguntar i llegir llistes.
Podria projectar la meva sensació i pensar que és inevitable per a la resta,
però sovint és un error fer-ho.

Tampoc no he rebut respostes després de fer les preguntes donant tota la
informació que sabia donar.  He interpretat que no sabien la resposta en
comptes de pensar que no em volien ajudar.  Haver donat tota la informació
suposa més possibilitats de no rebre cap resposta i no és res dolent, al
contrari.  Sovint significa que 1) ningú no té la resposta i 2) ningú no ha
de perdre temps fent cap interrogatori per a esbrinar més detalls --i a
continuació saber si sap o no la solució.

És possible que la teva sensació canviï si qualque dia estàs disposat a
analitzar la qualitat de les teves preguntes i no només de les respostes :)

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.