Re: en que dominio me he metido

llegiu be el emails entenderieu mes les coses,  :P ,el servidor
apache2 ja esta en marxa,  i nomes habia que dir que hauria de
configurar bind y el domini amb las dns del servidor. o m'equivoco?

avui en dia ja esta configurat, gracies a pere, per la resta de la
llista, el que he dit, i que ningun s'ofengui, la resposta no es cal
que aprenguis apache, o similar, si es pregunta es per alguna cosa,
sino no es preguntaria.

al final no ha fet falta ni servidor dns, ja que como diu pere,
www.afraid.org ja fa el servei per tu. i es un port menys per als
atacants.

el apache2 ja tenia configurat el virtualhost, osigui que alguna cosa
si que sabia pero no sabia como fer que el domini fosi la meva ip.

ispconfig era perque vull ficar un panell de control, no per
estalviar, conexeiu de mes?

gracies per tot

2006/5/12, Benjamí Villoslada <benjami@gmail.com>:
A Divendres 12 Maig 2006 12:43, avisx va escriure:
> ara que m'he engrescat dir, que es molt trist que dels 18 missatges
> redactats només 1 vagi dirigit al tema que era la pregunta, aixó si,
> per dir que es escrigui en catala em surten els llops per tots
> costats, en fi, indignant.

Home, passa que la resposta era «cal que aprenguis Apache 2».

Que un servidor web atengui un domini forma part de l'abc de la cosa.  Si no
es sap fer ni això, la resposta evident es pot prendre com un menyspreu. És
comprensible que alguns ens l'estalviem :)

Si en saps un poc, d'Apache, potser copiaferraries unes línies de configuració
que no et funcionen i aleshores sí que et podriem orientar.

PS: conec l'ISPConfig i és prou bo.  Però no el posis per estalviar-te
conèixer cap dels serveis que administra.  Primer aprèn com funcionen tots
(apache2, bind, postfix, proftp, courier) i després posa l'ISPConfig, si és
que el continues necessitant :)  Tindrà un sentit, que és donar una
interfície per usuaris finals.  Però cal que algú es faci responsable del bon
funcionament del servidor en qüestió.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat