Re: shell script tags ID3

El dimecres 10/05/06, a les 23:20 (+0200), Marc LM va escriure:
> L'iTunes permet normalitzar tots els tags de la biblioteca a la versió
> que es desitgi, per això no hi ha problema (i da pas corregeix
> l'unicode mal posat). El que em pregunto és si hi ha algun
> programa/funció de bash/... que permeti passar els noms a minúscules,
> com fa per exemple la funció strtolower (
> http://es2.php.net/manual/en/function.strtolower.php ) de PHP, o si he
> de fer servir algun altre llenguatge (Python?) per a fer-ho.

Doncs una funció de bash que fagi exactament això no hi és.
Ara, pots fer un script que ho faci, com he dit amb l'id3v2
pots veure els tags i llavors manipular el text (grep, tr,
sed...) i tornar a posar els tags canviats amb el mateix
id3v2.

Per passar el text a minúscula es pot fer amb el tr,
echo FOO | tr [A-Z] [a-z] respon foo.

Ara, si hi ha un programa que fa tot això automàticament no
ho sé, pots buscar a freshmeat o amb l'apt-cache, jo no en
conec cap.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."