Re: en que dominio me he metido

A Dimecres 10 Maig 2006 13:39, Orestes Mas va escriure:
> En/na Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
>  > Hola,

> No hi ha cap problema amb el català. Un idioma és una eina de
> comunicació i res més, ni bona ni dolenta.

Si, tens raó, però sempre hem d'estar donant explicacions però a l'inrevés no.

> Els problemes sempre els generen les persones amb les seves accions.

Obvi.

> Jo personalment mataria el tema aquí. Crec que cadascú ha de ser lliure
> de preguntar en la llengua que vulgui però també de respondre en la
> llengua que vulgui, o de no fer-ho si així ho creu convenient pels
> motius que siguin. Els processos de selecció natural sempre acaben
> posant les coses al seu lloc sense necessitat de ferir ningú. No sé si
> m'explico.

Si i no Ores. Estant deixant implícit que potser, la gent que t'escrigui en un
idioma diferent (castellà per exemple) no se li respodrà i acabarà deixant la
llista en pla selecció. Els mecanismes de selecció natural són molt complexos
i no sé si sempre acaben posant les coses al seu lloc, perquè potser per a
molta gent, el seu lloc és una única llista en un únic idioma, i no mantenir
un idioma minoritari (total 10 milions de persones o menys no poden competir
amb 300).

Però és una darrera l'altre. Tu ja saps l'última, no? El nostre idioma ja no
és el català si no el 'polaco'.

http://orange.blender.org/blog/an-embarrassing-mistake

Leo