debian weekly news?

Hola.

Estava pensant que em venia de gust subscriure'm a les
debian-weekly-news de debian, a poder ser en català (sinó podés ser no
passa res, em suscric a la llista italana (debian-weekly-italian) i apa,
cap problema). Però és que em sóna que al seu moment, fa ja uns anyets,
va sortir la traducció de les debian-weekly-news al català, però no sé
on subscriure'm per rebre-les. Com va quedar el projecte?

Si tingués més domini de l'anglès, m'atreviria a provar de fer la
traducció al català jo mateix. Ara per ara només m'atreveixo a fer la
traducció de les debian-weekly-news des de l'italià o el castellà O:-)

--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org