Re: en que dominio me he metido

A Dimecres 10 Maig 2006 10:52, Jonathan Kaye va escriure:

> Amic Pere,
> Sé que no és una actitud tipicament catalana però considero que escriure en
> castellà a una llista la llengua de la qual és català és un acte
> d'agressió, sobretot quan existeix una altra llista per als que volen
> expressar-se en castellà. Presumiu que tothom que parla català, parla també
> castellà. Els rossellons, el algueresos i uns immigrants, parlem català
> sense parlar castellà. Penseu seriosament que hem d'aprendre duges llengües
> mentre que els petits consentits no fan l'esforç d'aprendre ni una! Man,
> you are dreaming omelettes. ;-)

Doncs Joni, crec que tens raó.

I mira que intento ser molt tolerant, però és una mica pesat tota aquesta
situació. Si escric en una llista de debia-user-spanish en català, en
matxacarien viu, en canvi aquí com sempre fem de bones persones, i
políticament correctes, kk de cava. I que consti que contra aquesta persona
no tinc res, però és una mica trist ....

Leo