Re: Pinnacle PCTV Pro

 --- Benjamí Villoslada <benjami@gmail.com> escribió:

> Gràcies per les respostes!
>
> A Dissabte 29 Abril 2006 12:33, Antoni Bella va
> escriure:
> desconec
> targeta
> diuen
> ben
> controlador
>
> Sí, funcionava en SUSE, se que és una tarja 33 amb
> tuner 39.  Perquè no va és
> el misteri :)   Podria ser alguna cosa de problemes
> d'interrupcions ACPI per
> aquest ordinador?

  Mira per a quina versió del nucli l'han creat: El
que empres podria ser mass nou o el controlador
haber-se quedat desfasat, "enrere".

  Una vegada comprovat això envia un email a la llista
de correu a linuxtv.org i ja et diran quelcom.

DVB:
  He tingut dues targetes:
    T'aconsello comprar-la amb decodificació MPEG per
    maquinari doncs la qualitat de la imatge se'n sent

    molt. Preu a part. -Sense et semblarà que mires
PAL
    en comptes de TDT-.

    Ara empro una hibrida i amb la seva merdeta
    d'antena fins i tot m'agafa l'analògica.
    És curiós. :-S Això sí. Si no la treus per la
    finestra ni de conya. ;-)

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca