Re: [Fwd: Re: EpsonStylus C66]

A Diumenge 30 Abril 2006 16:04, Joan perez va escriure:
Bones,
no cal passar-se a la inestable per instal·lar el paquet cups-gutenprint o el
cups-gimpprint.
Et recomano que llevis del sources.list la línia de l'unstable i l'instal·lis
dels repositoris de la testing.
Jo tenc una C64, però per port paral·lel, i des de l'auxiliar del sistema
d'impressió de KDE puc instal·lar perfectament la meva impressora triant el
driver que pertoca.

Sort!

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |