Re: Acceleracio 3D en Debian sarge

En/na Carles Briansó ha escrit:

> Hola
>
> Jo tinc una nvidia semblant a la teva, i l'únic que he hagut de fer és
> instal·lar els paquets
> - nvidia-glx
> - nvidia-kernel-source
>
> El segon paquet es possible que ja el tinguis compilat pel teu kernel,
> comprova-ho, que et serà més fàcil.
>
> Hem sembla que no hem deixo cap paquet.
>
> PD: El NFORCE-Linux-x86-1.0-0310-pkg1.run jo crec que es per si tens
> una placa mare amb el xipset nforce.
>
> Adéu

Hola carles:
Aquesta forma d'instal·lació sembla més fàcil que la del mini-howto que
he trobat. En intentar-ho instal·lar m'ha surtit:

debian:/home/joan# apt-get install nvidia-glx
S'està llegint la llista de paquets... Fet
S'està construint l'arbre de dependències... Fet
El paquet nvidia-glx no té versió disponible, però un altre paquet
en fa referència. Això normalment vol dir que el paquet falta,
s'ha tornat obsolet o només és disponible des d'una altra font.
E: El paquet nvidia-glx no té candidat d'instal·lació

debian:/home/joan# apt-get install nvidia-kernel-source
S'està llegint la llista de paquets... Fet
S'està construint l'arbre de dependències... Fet
El paquet nvidia-kernel-source no té versió disponible, però un altre paquet
en fa referència. Això normalment vol dir que el paquet falta,
s'ha tornat obsolet o només és disponible des d'una altra font.
E: El paquet nvidia-kernel-source no té candidat d'instal·lació
debian:/home/joan#

El repositori que jo tinc ara a /etc/apt/sources.list és:
#deb file:///cdrom/ sarge main

deb cdrom:[Debian GNU/Linux 3.1 r0 _Sarge_ - Official i386 Binary-2
(20050605)]/ unstable contrib main
deb cdrom:[Debian GNU/Linux 3.1 r0 _Sarge_ - Official i386 Binary-1
(20050605)]/ unstable contrib main

deb http://security.debian.org/ testing/updates main contrib
deb http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
deb-src http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main

Que em podries dir alguna font per afegir als repositoris de debian
sarge - nvidia-glx
- nvidia-kernel-source ?

Moltes gràcies per respondre a tots els que ho heu fet.
Joan.