Re: no funciona el so

En/na Joan Queralt ha escrit:

>Una possibilitat:
>
>apt-get install alsa-base alsa-utils
>alsaconf
>
>i això acostuma a detectar correctament la targeta de so i
>configurar-la. Si utilitzes un kernel de la sèrie 2.4 també has
>d'instal·lar el paquet alsa-modules corresponent a la versió del kernel
>(o bé instal·lar un kernel 2.6).
>
>Fins aviat,
>
>Joan

Moltes gràcies per contestar tan ràpid Joan:

Ja ho he fet i estic com ahir, vaig instal·lar libdvdcss afegint a
/etc/apt/sources.list :
**

deb http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
deb-src http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
i després vaig fer :
 # apt-get update
 # apt-get install vlc libdvdcss2

Puc veure dvds igual que amb el mandriva 2006 , però encara que he
instal·lat alsa-base alsa-utils i ho he configurat amb alsaconf no puc
escoltar cap so.
El nucli es el 2.6 instal·lat amb l'opció linux26, empre l'escriptori
Gnome, i els cables del bafles no els he tocat, amb mdv 2006 funcionen
bé. M'emprenya un poc passar-me a Debian i perdre el so.

Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?
Joan.