Re: importar documents d'Ami Pro

El dissabte 15/04/06, a les 13:44 (+0200), Krro va escriure:
> A Divendres 14 Abril 2006 13:19, Ernest Adrogué va escriure:

> Els pots importar amb AbiWord.

N'estàs segur?

Jo no he vist AmiPro a la llista de fitxers per obrir, ni
tampoc surt a la llista de plugins:

http://www.abisource.com/twiki/bin/view/Abiword/PluginMatrix#Import_Export_Filters

Sembla que el KWord sí que importa fitxers d'AmiPro. Ho vaig a
provar, tot i que fot una mandra... crec que hauré de baixar
uns quants centenars de megues de RedIris només per obrir un
trist fitxer.

Salutacions,

--
ernest