Re: .muttrc i xmms? (era Re: NFS):wq

El Fri, Apr 14, 2006 at 01:53:47PM +0200, Xavier ens deleità amb les següents paraules:
> Hola, Lluis ...
>
> deies, el 12 de abr de 2006, a les 11:34 +0200:

m'agrada que em facis aquesta pregunta ;)

normalment, en algun lloc de la configuracio de mutt poses:
    set signature=~/.mutt/signature

pero si en el seu lloc hi poses aixo:
    set signature="~/.mutt/scripts/signature.sh ~/.mutt/signature amarok|"

pot posar-hi el que vulguis, el secret aqui esta en la "|", la nostra amiga
pipe :)

xxx@dante:~$ cat ~/.mutt/scripts/signature.sh
#!/bin/sh

[ "$#" = "0" ] && exit 1
SIG=$1
shift

cat $SIG

while [ "$#" -gt "0" ]; do
  case $1 in
      xmms)
      [ -p /tmp/xmms-info ] && echo -e " \n Listening: `cat /tmp/xmms-info | grep Title | sed -e 's/Title: //'`"
      ;;
      amarok)
      dcop amarok 2> /dev/null && echo -e " \n Listening: `dcop amarok player artist` (`dcop amarok player album`) - `dcop amarok player track`. `dcop amarok player title`"
      ;;
  esac
  shift
done

Aixo posa la signatura (primer parametre) i despres el "Listening: ..."
segons el programa que li hagi configurat per utilitzar (segon parametre)

de fet, el segon, enlloc de ser un while (que no fa falta, pq nomes hi ha
dos parametres) el que hauria de fer es segons quin dels dos reproductors
tinc encesos (actualment em decanto mes per amarok, tot i que troob que
xupa massa CPU en la meva maquina i no es capac, de canviar de canc,o sense
posar una pausa de mes d'un segon - per temes de CPU -), posar una linia o
l'altra, i si no n'hi ha cap, no afegir-hi res...

no es complicat, pero em feia mandra arreglar-ho :P

apa!

PD: aixo del dcop esta molt be, i mira que no m'agrada el KDE ;)

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."