Re: Kmail dubte amb guionets al costat del directori

A Dilluns 10 Abril 2006 15:14, Jordi Pina Estany - Pinucset va escriure:
> Bones,
>
> tinc un dubte respecte al Kmail, en segons quins directoris (carpetes) hi
> ha un guió a l'apartat de sense llegir, i en segons quin no hi és.
>
> Algú hem sabria dir què indica? :S
>
> Gràcies i sort!
És només una hipòtesi:

Quan hi ha el guionet indica ja has llegit tots els que tenies per llegir
durant la sessió. Quan no hi ha guionet és que durant la sessió no hi ha
hagut cap mail sense llegir.

Per sessió entenc des de que inicies kmail per última vegada.

es pot corroborar això?

Tevi