no rebo els missatges de la llista, AJUT

Hola. Com dic en un missatge anterior, no rebo els missatges de la
llista des del 2 de gener, sense que jo hagi tocat res per que sigui
així. M'he esborrat i després m'he subscrit amb un altre compte, però no
s'arregla. Hi ha algun tipus de filtre que jo no estigui passant? alguna
blacklist on jo pugui estar (per error, doncs sóc un bon minyó)?... caic
malament a algun administrador? què puc fer / a qui puc recórrer per
solucionar-ho? La meva connexió és amb ya.com, per si tingués res a
veure.
De moment vaig llegint de la web, però és una conya marinera. Si us
plau, ajudeu-me, doncs tinc tres màquines amb Debian i aquesta llista
m'ha sigut sempre de gran ajut per configurar-les i aprendre, a més,
està en l'idioma que estimo. No la vull perdre.

Ricard