Re: curiositat

A Dijous 28 Setembre 2006 16:12, Lluís Gras va escriure:

> Cony quines coses :O
>
> Debian GNU/Linux testing/unstable ns.serni.net tty2
>
> ns.serni.net login: ROOT
> PASSWORD:
>
> LOGIN INCORRECT
> NS.SERNI.NET LOGIN:
> OGIN TIMED OUT AFTER 60 SECONDS.
>
> Debian GNU/Linux testing/unstable ns.serni.net tty2
>
> És això el que deies ?

Vaja, quina cosa més estranya!

Em passa el mateix, i ja puc pitjar totes les tecles que vulgui que no
aconsegueixo desactivar les majúscules.

Fins que no fa el timeout no retorna a l'estat «natural».
Supòs que deu ser un bug...
--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |