Re: openoffice.org 2.0 en testing

A Dilluns 24 Octubre 2005 16:35, fermi linuxer va escriure:
> Hola,
>
> Algú sap quan es previst que OpenOffice.org 2.0 entri a testing? Si vull
> comprovar pel meu compte quan entrarà un programa a la branca testing, com
> ho he de mirar?

No diu quan, però si perquè no està: Why is package X not in testing yet?

http://bjorn.haxx.se/debian/

Espero que et serveixi. Salut. Pep.
--

"Catalunya té una despesa de 2.800 euros per estudiant no universitari mentre
que la mitjana espanyola és de 3.200 euros, i la de la UE, de més de 5.000."