Re: só a 2.4.18

Hola Alex i Leopold,

Gràcies per la resposta tan ràpida.

En/na Alex Escribano va escriure el dia Thu, Oct 13, 2005 at 07:09:21PM +0200 :
> Instal·lat un nou kernel 2.6 i segurament funcionarà correctament, a mi
> de fet el 2.4 em feia tindre molts de problemes.
> El fet d'instalar-ho? Hi ha un munt de manuals a internet de com fer-ho,
> però si en tens cap dubte torna-hi a escriure ;-)

A veure, l'ajut que necessito en aquest cas és crear el nucli de tal
forma que m'arrenqui des de disquet de 3'5. I m'agradaria fer-ho amb el
kernel-package i/o kernel-image.

Ho he provat d'actualitzar a la 2.4.27 i no hi ha manera, amb el
disquete d'arrencada no ho feia. ¿On puc trobar informació sobre com
es fa amb aquests métodes?

Gràcies a tots dos.