Re: Ho tinc apunt !!!

El Tue, Oct 04, 2005 at 11:04:55PM +0100, paucliment@ya.com  ens deleità amb les següents paraules:
[...]
> Cal dir que tinc un router inalàmbric que té protecció MAC i a més demana
> una contrassenya d'aquestes hexadecimals ...
>
> On caldria posar aquesta informació (el password) perquè connecte?
>
> És possible que siga degut a açò (a la protecció, vull dir) ?!?

home, doncs pel que dius, caldria fer dues coses:

1- dir-li al router que permeti connexions des de la MAC de la teva tarja
2- configurar el parametre key amb la clau (ja sigui la de text o la
   hexadecimal)
   o iwconfig <iface> key <clau> ...
   o amb el parametre corresponent a /etc/network/interfaces per a fer que
     es posi sempre (wireless_key)

> Moltes gràcies,
>
> Pau.

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."