solucionat problemes driver ATI 3D

Bé, per qui hagi seguit el fil, "Re: paquets trencats en el darrer upgrade"
que va acabar parlant de problemes d'instalació del driver de ATI, ja he
pogut compilar el mòdul del kernel per que la meva ATI radeon 9600 tingui
acceleració gràfica en linux. Ho publico a la llista per si és d'utilitat a
algun altre "primaveres" que com jo va instalar una ATI a l'ordinador tenint
altres alternatives més "amigues" de linux.

Primer cal seguir les instruccions de:

http://xoomer.virgilio.it/flavio.stanchina/debian/fglrx-installer.html

i a l'hora de compilar el mòdul del kernel, he hagut de fer això que he trobat
per internet, que corregia l'error que em donava
en  /usr/src/modules/fglrx/firegl_public.c que implicava a un tal ioctl32.h:

" I had a similar problem when compiling I had to edit a header file. I
believe it was
/usr/src/modules/fglrx/firegl_public.c line 124 which was pointig to
asm/ioctl32.h that file did not exist on my computer
but /usr/include/asm/ioctl32.h did."

En el meu cas, està a /usr/include/linux/ioctl32.h. O sigui que cal
editar /usr/src/modules/fglrx/firegl_public.c línia 124 i canviar la
localització de l'arxiu dels c...

Després cal fer un simlink:

ln -s /usr/X11R6/lib64 /usr/X11R6/lib

esborrant primer l'antic lib64, que és un directori que conté els enllaços:

lrwxrwxrwx  1 root root 29 2005-08-22 17:20 libGL.so
-> /usr/X11R6/lib64/libGL.so.1.2
lrwxrwxrwx  1 root root 29 2005-08-22 17:20 libGL.so.1
-> /usr/X11R6/lib64/libGL.so.1.2

que no serveixen per res, doncs s'apunten a ells mateixos. Crec que és una
xapussa que crea el driver o el mòdul del kernel al instalar-se, no sé.

I apa, acceleració 3D a debian pure64. Gràcies per la paciència i l'ajut.