Re: Problema amb lilo

En/na Russi ha escrit:

> Els kernels precompilats de debian tipus kernel-image-2.6.8-686 no
> inclouen un Pentium 133 ?? Pq he acabat instal·lant un
> kernel-image-2.6.8-386 que em pensava que nomès eren per a x386.

> Hem vaig compilar un 2.6 indicant-li que el processador a fer servir
> era un Pentium i em passava el mateix, es raro oi?

No tinc jo tampoc això clar.
Exemple clar: jo tinc un Ubuntu amb nucli:
ubuntu:~$ uname -r
2.6.10-5-386
que és el nucli predeterminat que va instal·lar-me l'instal·lador al meu
pentium IV 2800 MHz.

Però segons la informació del nucli 2.6.10-5-686 tenim que:
    "Linux kernel image for version 2.6.10 on PPro/Celeron/PII/PIII/PIV.
    This package contains the Linux kernel image for version 2.6.10 on
     Pentium Pro/Celeron/Pentium II/Pentium III/Pentium IV, ..."
així doncs jo entenc que aquest és el nucli idoni per al meu ordinador.

Vaig intentar instal·lar-me'l i va ser impossible fer-lo anar.

Com que no tinc temps de llegir + informació al respecte, he optat per
la tàctica de l'estruç:
Assumeixo que és així perquè sí i au.
Més endavant, quan tinga temps, intentaré esbrinar com està això de la
numeració.

Salut!!