Problemes amb el servidor de SSH

Tinc problemes al connectar al meu servidor de SSH...
Quan intento connectar obting el següent error:
Read from socket failed: Connection reset by peer
Si provo de connectar per telnet (per comprovar que no em tanqués la connexió...) em conecta normalment. Amb el servei de smtp em connecta normalment i no dona cap error (per telnet). O sigui que no crec que filtri cap connexió. He comprovat tambè que no tingues les iptables corrent però no les tinc intal·lades

Actualment estic utilitzant la Debian Sid, tot i que he provat les versions de Sarge i Woody del servidor de SSH.