Re: problemes amb els cdda

Seguint en la mateixa línia, jo tenia problemes perquè només podia
accedir als CDs si aquests estaven posats a dintre de la unitat quan
arrancava l'ordinador (amb la pega de que no em deixava expulsar el CD).

Ho he sol·lucionat posant el grup "users" al directori /media/ Ara he
fet un mkdir /media/cdrom0 i la cosa pita, però em falta veure si quan
arrenco els crea automàticament, els directoris /media/cdrom0 i cdrom1 o
com a mínim els crea quan l'obro des del konkeror...

D'altra banda, quan obro amb el konkeror un disquet, després me'l deixa
sempre "ocupat/busy" i, per tant, no puc formatejar-ne un segon (i
suposo que tampoc puc veure el contingut d'un segon disquet). La
sol·lució és fer un:

sudo umount -l /dev/fd0

(encara que he llegit de refilon que amb el Gnome/Ubuntu (jo faig servir
KDE/Sarge) tenia a veure amb algun paràmetre de configuració del
programa de visualització de fitxers (que retenia el disquet muntat i
ocupat per tots els usuaris):
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-2395.html

A més, l'altre dia no me n'ensortia a parlar pel micro (i per tant
l'Skipe no em funciona) i ara he vist que el meu usuari no estava al
grup "voice"... Probaré a veure si és aquest l'error... Però com sigui
això és per matar a algú!!! (potser seria interessant que en instal3lar
debian hi hagués una opció de "fer-ho per usuaris que passin una mica de
la seguretat i vulguin que els programes habituals funcionen fàcilment
(impresora, grabadora CD, Skipe, etc.)... No us prengueu malament el
comentari, però em desespero de veure com es compliquen coses que amb
win són fàcils... (i ja sé que a win la seguretat és un bodrio, etc.
etc.)

Petons,

Joan

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus