Re: Opcions per defecte

> En/na Lluís Gras ha escrit:

> No entenc molt bé la pregunta. Si són coses del fstab, doncs modifica'l
> a ell. Sinò, udev + hal

Molts de sorry's a tothom ...

La pregunta concreta és:

Quan s'empra la opció -t auto amb el mount, aquest en funció dels sistemes
d'arxius detectats afegeix una sèrie d'opcions a /etc/mtab que per defecte
i en el cas d'una partició ntfs, vfat m'interessa modificar. La segona
part de la pregunta és:

Hi ha alguna manera, via arxius de configuració, de personalitzar les
opcions que empra per defecte el mount amb la opció auto esmentada ... o
bé cal, com sospito, agafar les fonts i modificar-ho.

Gràcies a tots per la paciència ...