Sincronització Agenda/Bookmarks Güindows-Debian

A veure si algú s'ha trobat amb el següent problema amb el meu portàtil:
1.Tinc tres particions: hda1(windows), hda2(dades) i hda3(debian)
2.Tinc el ThunderBird i el Firefox en el windows, amb la seva
corresponent agenda de contacte i bookmarks.
3.En la Debian hi tinc tambè el Firefox, ThunderBird i Evolution.
4.M'agradaria poder "sincronitzar" les agendes i bookmarks dels dos.

O sigui que quan afegeixi un contacte en Debian el pugui tenir al
Windows i a l'inrevés. Estava pensant fer un enllaç simbòlic als
bookmarks que apuntu cap a la partició de windows on hi té guardat el
fitxer de bookmarks però no sé si és gaire fiable...
En fi, també m'estava mirant muntar un servidor de LDAP, algú hi té
experiència? OpenLDAP??

Gràcies per avançat!